زمین مال ما نیست...

بنویس پرنده ها مال ما نیستن دریا مال ما نیست زمین مال ما نیست حتی من مال تو نیستم
زمین مال ما نیست فضا مال ما نیست جدا میشن حتی برگا از درختا پای پاییز
ابرا مال ما نیستن تاج و تختا چه ساده ریختن
حتی شاه زیر آسه به اشتباه خویشتن
پرنده ها مال ما نیستن آسمون به اون بزرگی هست
اما فقر مال ما نیست دنیا پر میوست
لازمه یه وقتا هوا خوری لازمه جدا شدن توافقی
لازمه فقط یه وقتا هوا خوری لازمه جدا شدنه توافقی
خداوند روحرو به بدن حتی واسه حشرات موزی فرصت زندگی هست
دریا مال ما نیست ماهیا آزادن این ساخته های دست مان که پایه های بازارن
کوها سر پان چونکه دورن از شعار ریزش
توفان تو راهه مردمانه بی عشق
لازمه یه وقتا هوا خوری لازمه جدا شدن توافقی
لازمه فقط یه وقتا هوا خوری لازمه جدا شدنه توافقی
کشاورز تو صورت شکارچی اه دید مجنون شد به عشق زمین آخر راه دید
عشق پا برجاست حتی تو مشتری و ناهید میشه تو صورت آدم یک ماه دید

از امیرحسین مقصودلو یا همون امیر تتلوی خودمون



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت20:17---29 شهريور 1393
یکی میگفت درد دلاتو به کسی نگو چون یاد میگیرن که چطور دلت رو به درد بیارن...
حالا منم دارم تاوان اشتباهات خودمو پس میدم...
پاسخ:مهدیه واقعا نمیفهم چی میگی...
پاسخ:فراموش میکنم ...میزارم پای دوستیمون


مهدیه
ساعت19:24---29 شهريور 1393
میتونم اگه نتونستم یعنی درست حدس زدم...
به هر حال من جوابمو میگیرم
پاسخ:هرجور راحتی..


مهدیه
ساعت19:04---29 شهريور 1393
خود دانی منکه فکرای بد کردم بعدش نگی زود قضاوت کردی
از زیر زبونت میکشم اخرش
بای
پاسخ:اوکی اگه توانستندی؟؟:))))بای


مهدیه
ساعت18:56---29 شهريور 1393
جوابمو ندادیااا
افرین خوب کاری میکنی... گور بابای همه چی
پاسخ:بماند...من برم باب اسفنجی شروع شد بای بای


مهدیه
ساعت18:47---29 شهريور 1393
باز که حرفتو نصفه زدی... فکر بد میکنما
هیچی از استرس یخ کردم
تو چیکار میکنی؟
پاسخ:نه نکن این کارارو...منم بسی استرس مدرسه دارم ببین یه حسی از درون بهم میگه امسال دهنمون اسفالته بخدا... منم دارم ورزش میکنم+تتلو گوش میدم +به نتم سر میزنم right now


مهدیه
ساعت18:38---29 شهريور 1393
چه راحت میگی به من ربطی نداره... باشه
من حرفامو زدم خب تو هم بگو چته دیگه؟
دلت پره ازین حرفا؟؟ در مورد کی؟؟
پاسخ:لا الله الا الله...هیشکی...چ خبرا؟چیکار میکنی؟


مهدیه
ساعت18:30---29 شهريور 1393
چرا درس حرفتو نمیزنی؟؟؟
پشت این بیخیالا چی؟؟
پاسخ:دلم از غصه ها پر نیست..لبریز است..اما بی خیال...
پاسخ:پشت این بی خیالا یه دله که پره از همین حرفا


مهدیه
ساعت18:25---29 شهريور 1393
کی اول گفت که من ازش خوشم نمیاد؟؟
منکه نگفتم کلا بی خیالش شو... ببین تو خوب میدونی که من و اون نمیتونیم باهم باشیم
پاسخ:بابا اصلا رابطه ی تو و اون چه ربطی به من داره؟هاااان؟؟هرجور راحتین...هردوتونم


مهدیه
ساعت18:19---29 شهريور 1393
خیلی زود بی خیال همه چی میشی... باشه بی خیااال
هیچی
خریداتو کردی؟
پاسخ:این طور نیست به قول یاس بعضی چیزا عین شلاق خوردن میمونن 10تای اولو که بخوری بقیشو حس نمیکنی منم خوب میدونم ته این حرفا چیه؟...پشت این بی خیالا...بی خیال...
پاسخ:اره بالاخره رکوردو شکستم و امروز ساعت1 ظهر!!! رفتم خریدم الان که نشستم یادم افتاده هنوز جامدادی نخریدم هرچی میخری تموم نمیشه که..


مهدیه
ساعت18:10---29 شهريور 1393
من خیلی وقته که بی خیالش شدم ولی انگار تو نمیخای...
اصلا هم دوس ندارم راجع به اون باهات بحث کنم اما نمیزاری که... خب منم باید حرفامو بزنم که بعدا بهم نگی که نگفته بودی
پاسخ:خب تو از اولم باهاش مچ نبودی ولی منو اون چندساله نون و نمک همو خوردیم و نمیتونم حسی که تودرموردش داریو تجربه کنم..به قول شاعر تا نمک باشد نباید حرمت نان بشکند...من با اون هم سفرم شدم مطوئنم که تو درکم میکنی..arent you?


مهدیه
ساعت18:05---29 شهريور 1393
منظورت چیه؟؟؟
ببین دیگران مسخره ی ما نیستن که امروز بگیم بدم میاد فردا بگیم خوشم میاد...
تو که میدونی چرا میپرسی؟؟
پاسخ:گفتم که بی خیال شو... چ خبرا؟


مهدیه
ساعت16:57---29 شهريور 1393
اره دیگه اخرشم میگی به من چه؟
من والیبال میخاممم...
پاسخ:خیلی چیزا هست که شرحش نتوان گفت...مطمئنی حست بهش همونیه که میگی؟
پاسخ:والیبالم که گل کاشت واقعا حیرون این عملکرد فوقالعادمون ام...اعصابمو ریخت بهم..
پاسخ:مهدیه جونم بحث درمورد اونو بیخیال شو جان ولاسکو


مهدیه
ساعت16:53---29 شهريور 1393
من خودم به وقتش باهاش اشتی میکنم ولی نه اونجور که تو فکر میکنی
اقا من اگه نخام اون دورو برم باشه کی رو باید ببینم؟
راسی اون نعع واسه کدوم سوالم بوود؟؟

پاسخ:1)بله میدونم..2)هم کلاسیم باید ببینیش 3)واسه همشون


مهدیه
ساعت16:21---29 شهريور 1393
بعععله؟؟؟
پری تو نمیخای دس برداری؟؟ واقعن دستت درد نکنه
اینطوری رو حرفت میمونی دیگه؟؟ از یه هفته دیگه هم حتما منو ول میکنی میری سراغ اون نه؟؟؟
پاسخ:نععععع.خب اصلا به من چه؟ خودتو عذاب بده..والا..
پاسخ:وااای چرا پس والیبالو نمیده؟


مهدیه
ساعت15:12---29 شهريور 1393
من چقد بدبختممم
هر جاکه تو بگی فقط کنار اون دختره نباشهههه
پاسخ:اوکی پس من وسط میشینم تو اینورم اون اونورم:)


مهدیه
ساعت13:42---29 شهريور 1393
دقیقا...
مخصوصا اون دسته گل منکه حاضر نیستم حتی یه روز بااون تو یه کلاس باشم چه برسه به یه ساااال
پاسخ:حالا کجا شو دیدی؟در ضمن برای اینکه خودت عذاب نکشی بایس باهاش اشتی کنی سه ساله هاااا... ببینم از الان مشخص کن کجاقراره بشینیم...


زهرا
ساعت10:08---29 شهريور 1393
سلام پریشاد جان.خوبی؟؟خوش میگذره؟؟
پاسخ:سلام عزیزم....


مهدیه
ساعت21:05---28 شهريور 1393
اره دیگه بایدم خوش بگذره جای منم حسابی خالی کن...
هیچی سلامتی
اقا من هنوز واسه مدرسه اماده نیستم وقتی به اتفاقات پارسال فکر میکنم استرسسس میگیرم
پاسخ:ایشششششش دوباره باهمون بچه ها هم کلاسیم:((همشون مرض خود داف پنداری دارن.حوصلشونو ندارن واسه یه سال دیگه


مهدیه
ساعت16:11---28 شهريور 1393
این روزای اخر خوش میگذره دیگه؟؟
پاسخ:اره بدجوررررررر.چ خبرا؟


مهدیه
ساعت15:03---28 شهريور 1393
سلام خانومی خوبی؟
خیلی عااالی بود...
پاسخ:سلام عزیزم ممنانم


سیّد میلاد جعفری
ساعت13:02---28 شهريور 1393

پاسخ:ممنونم


زهرا
ساعت20:41---27 شهريور 1393
مرسی منم خوبم گلم
این پستت هم عاااالی بود.liiiiike
پاسخ:ممنونم


زهرا
ساعت17:34---27 شهريور 1393
سلام پریشاد جون خوبی؟؟
پاسخ:سلام عزیزم.خوبم تو خوبی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, | 17:28 | نویسنده : پریشاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.